Roletta Gyakran Ismételt Kérdések

Amennyiben Ön is szeretne kérdésére választ kapni, írja meg nekünk üzenetküldő oldalunkon.

Csak számlával, bruttó áron tudok vásárolni Önöktől?

Igen, termékeinket külföldről importáljuk valamint hivatalos forgalmazóktól vásároljuk, ezért a számla nélküli forgalmazás nem oldható meg, mindamellett, hogy az nem is törvényes. Ennek ellenére számtalanszor találkozunk azzal, hogy konkurens cégek nettó árat adnak (mely általában felbruttósítva drágább is mint a mi minőségi termékünk)! Nagyon fontos figyelni erre, ugyanis számla nélküli vásárlás esetén a garanciát sem lehet érvényesíteni! Valamint 20 éves tapasztalatunk alapján állíthatjuk, a számla nélküli termékek valamilyen minőségi hiányosságot is rejtenek!

Kell fizetni a helyszíni felmérésért, szaktanácsadásért?

A felmérés Budapesten 100.000 Ft megrendelés felett díjtalan, szaktanácsadásért fizetni kell. Amennyiben bruttó 100.000,- Ft-os megrendelés követi a személyes felmérést a helyszínen, úgy ezen szolgáltatásunk ingyenes. Amennyiben nem követi megrendelés a helyszíni felmérést ill. tanácsadást, úgy cégünk 10 km-es körzetében egységesen 7000 Ft díjat számítunk fel. Ennél távolabbi helyszínek esetében 180 Ft/km útdíjat oda-vissza is felszámítunk.

Kell előleget fizetnem?

Igen, megrendeléskor 40 % a fizetendő, melyről írásos igazolást, átvételi elismervényt is adunk. A fennmaradó részletet felszereléskor kell kifizetni készpénzben.

Fizethetek bankkártyával?

Nem, magánszemélyek 300.000,- Ft-ig csak készpénzzel, felette banki átutalással is fizethetnek.

Budapesten kívül is vállalnak munkát?

Igen, egységesen 180 Ft/km szállítási díjat számolunk fel oda-vissza. Illetve szívesen javasoljuk országos viszonteladói hálozatunk megbízható tagjait.

Megnézhetem a mintadarabokat?

Igen, sőt javasoljuk is, mivel segíti azt, hogy a megrendelők pontosan tisztában legyenek az igényelt áruk kinézetével, minőségével, lehetőségeivel. Ugyanis sokan csak mesélnek a napellenzőről és kiszállításkor pedig mást adnak. Ilyen mintákkal a viszonteladóinkat is ellátjuk, keresse náluk is.

Telefonon, vagy interneten keresztül is rendelhetek?

Igen, de munkánk minősége, és az ügyfelek maximális kiszolgálása érdekében akkor is ragaszkodunk a helyszíni felméréshez, mert szeretnénk minden - esetleg csak a mi munkánkat befolyásoló - szempontot a helyszínen szemrevételezni, felmérni.

Mi történik, ha a beszerelt árnyékolóval valami hibát tapasztalok?

Jelezni kell felénk minnél hamarabb, mert minden általunk beszerelt árnyékoló hibáját a garanciális idő alatt, 1-3 napon belül kijavítjuk.

Hogyan tudom megkülönböztetni a gyengébb minőségű ponyvákat a jótól?

Valóban igaz, hogy ennek egyszerű eldöntéséhez évek tapasztalata szükséges de tapintásra, rugalmasságra mégis megkülönböztethető a gyenge minőség.

Mi a biztosítékom arra, hogy évek múlva is érvényesíteni tudom majd a garanciát Önöknél?

Igen, ez egy nagyon fontos kérdés ugyanis manapság sokan nem figyelnek arra, hogy ki ígér nekik néhol akár 10 év garanciát is mert az ilyen cégek hamar el tudnak tűnni és a garancia sehol nem lesz érvényesíthető. Érdemes elmenni a céghez, megnézni a bemutatótermüket, általában itt megtekinthető a gyártás is.

Évente mennyi reklamáció érkezik Önökhöz?

A termékeink minőségének köszönhetően a garanciális problémák száma nagyon kevés, évente kevesebb mint forgalmunk 0,3 %-a.